Pages

Sunday, April 17, 2011

had highly motivated weekend.


Hei. Vinge vinge vinge aeg on olnud. Nädalavahetus oleks nagu olnud mingi
nädal pikk.. laupäevast siis, et läksime Jaani, Elis'e, Magnuse, Joosepi, Marko
ja Joonasega kinno Scream4'a vaatama. Algul olime hullult elevil, et on kindlasti
mega hea film aga oi kui vihasena ma tulin sealt saalist välja. No hea film oli
aga natuke liiga totralt ebanormaalne film oli, see-eest ma naersin end seal saalis
ikka ogaraks ja ehmatuskohti oli minu jaoks ka ikka liiga palju :D
Siis läksime Magnuse, Joonase ja Jaaniga mingi veidi poodlema ja siis mõtlesime,
et lähme Roccasse ja läksimegi, Joosep liitus.

Olime seal veidi ja väsisime ära, teised linna poole, me Magnusega Nõmmele.. sealt
ma Vana-Pässa ja siis bussile, kus sain uuesti kokku Jaaniga.. epic! Ja siis kodus.


Ja täna siis isaga hommikul linna. Männikul viskas mu maha ja ma linna, kuna
ollini oli veidi aega siis kooserdasin veidi ringi ja siis kirikusseee. Kõik sõbud olid juba
seal ammu ja siis oli ülistus.. ohsapohsa kui hea ülistus oli, nagu nii hea oli Jumalat
kiita täna.. süda megalt avanes! Effataa tegi ülistus ja eriti need uued lood olid mõnnad!

Siis Markuse, Elise, Jaki ja Siretiga Mustamäe mäkki ja siis sõime seal mõnnalt ikka
ja pikalt ja rääkisime suvelaagi läbilõhki läbi! Ilmselgelt tuleb see selle suve tipp üritus!
Don't miss that!
Ja siis Markus viskas meid Elisega Järvele ja siis kooserdasime seal ringi ja jutustasime
ja siis läks Elise vanaema vaatama ja ma Nõmmele ja sealt pässa ja seekord tuli isa
siis järgi ja koju. Ja oi milline suvi täna väljas oli, 16 kraadi sooja oli! :)
Kodus msn ja facebook nagu ikka, tegin pilte ja asju onoorte jaoks ja Cätut nägin
ka korra Skype'is ja vinge vinge!

No comments: