Pages

Friday, April 08, 2011

pull my heart away.


Hei. täna on reede, reede viimased minutid. Täna oli noortekas ja see oli nii nii nii nii hea!
Ja ma tõesti mõtlen seda, see oli seda kõike väärt, kõik proovid ja harjutamised enne seda
olid pingutust väärt, sest kõik läks Jumalale! Ja ma ise sain nii nii üles ehitatud. Vääga hea olla!
Neljapäev oli ka selline tavaline päev, tictac jäi ära aga see eest näeme me üksteist homme!!11

Nii hea on ikka kui sul on need inimesed elus, kes tõesti teavad sind, tunnevad sind ja
on õnnelikud, et tunnevad sind ja vastupidi.. oi kuidas ma jälle olen hakanud väärtustama
igat hetke mida ma elan, üritan iga hetke elada Jumalale, olla avatud sõpradele, suhelda
nii palju kui saab perega ja unistada.. naljakas onju, unistada.. aga ma teen seda peaaegu
iga minut. Eriti on sellele kaasa aidanud Jack Penate plaat "Everything is new".
Mega minu jaoks tehtud plaat.



Ma igatsen iga päev alatest eilsest aina rohkem tagasi kanaaridele, mõtlen samal ajal
kui hea on ikka Cätul seal Floridas ja kui soe seal on. Trammis täna ka mingid pomsid
tulid ja ütlesid ja olid muidugi veidi purjakil aga nad ütlesid, et näevad, et mul on tõesti hea
elu.. kas siis seda minu olekust aga see tegi mind kohe palju rõõmsamaks ja siis hakkasid
nad jälle vaidlema.. väljudes trammist ütlesin neile aitäh, ja et neil läheb ka hästi. 
 Päris põnev. 

Mõtlen ikka, et mul on kõik freking hea, tuleb olla Jumalale tänulik, et mul on kõik lihtsalt
super hea, ei pea otsima head elu halbadest asjadest, et leian seda tänu Temale, et kõik
lihtaslt on nii hea. Ja ma tahan seda jagada. 
Kogu au temale!


todays today, everyday everyday
kuulake tema plaati!

2 comments:

Anonymous said...

kelle plaati?

andreas vinkel said...

Jack Penate - Everything is new ;)