Pages

Monday, September 12, 2011

week gone by, far beyond.


eem.
ma pole olnud täpselt nädal aega siin. pole vist pidanud seda ka vajalikuks. palju on olnud aga samas pole
ka jällegi olnud. eelmine nädal oli põhiliselt kool. ülii tore nädal oli seal.. või nh, nagu ikka esimene nädal aga
jällegi sellist rutiini pole tulnud peale.
iga koolipäev siis igatahes hommikul dannyga kooli, olid tunnid ja siis jõuab kätte see neljas vahetund, kus
saame kooli puhvis kokku kõigi sauekatega. minu jaoks on need toredad olnud ja lausa tähtsadki ;)
ja siis mis siin ikka, elisega skypisin üks päev. kurb oli ainult see, et see nädal jäi kodukas ära. sellest oli 
päris kahju, homme üritame järgi teha. aga ma põrutaks tegelikult reedesse, kust hakkab põhiline.
----
koolis oli veel mingi pildistamine ja värki ja särki ja lollipildi tegime ka. vot. ja siis dannyga bussile ja siis panime siis
läbi linna ja seidi oli ka seltsiks ja siis olli. laupäev oli cätu ja mailise sweet 18 bday ja olime seal. üli tore õhtu oli, 
vinge oli olla koos oma seltskonnaga taas ja sõbereid näha. see koolinädal mingil määral suht tõmbab ikka alla..
----
pühapäeval siis taavet ja cätu kihlusid. jesssss, ma õnnelik nende üle!!
siis proov oli ning siis taaveti ja tõnisega sauele minu poole piknikule! nädala event oli see, asi mida ma oodanud
olin pikalt. ja meil oli tõesti vinge õhtu olli noortega minu pool. kõne ja ülistus oli nii hea ja mul oli eriti hea meel nende
inimeste üle, kes seal olid! heaheaheaheaheaheahea!
----
ja täna oli kool, suht pointless päev, no mitte kottigi ei toimu koolis. isegi õppida ei anta eriti.. mis on muidugi hea
aga jah. igav oli lihtsalt. ma nüüd hakkan see nädal oma tavalist suve nädalat kordama, niiet sõberid olge valma!
ja homme on meie TICTAC!!!!!111




ma pean praegu tähtsaks taas neid suhteid, mis on mulle väga lähedased. 
aga ma arvan, et ma hakkan ka neid endale jätma ja pärandama neid ainult oma sõberitele.. 
aga ülekõige teadke, et kõige parem sõber, kes meil saab on meie Jeesus! ta on ainuke püsiv armastus
siin maailmas, ainuke isik kelle peale me saame loota.. ja seda igavesti!

No comments: