Pages

Sunday, September 04, 2011

big hard sun in a big hard world.

 

teate mis, ma kardan. ma olen nüüd abiturient, see tähendab, et mul on viimane aasta
ja ma ikka ei tea mida teha. ma kardan kõike seda mis ootab mind peale järgmist suve, kõik need
otsused, valikud, kutsed, võimalused.. ma ei tea enam mida isegi valida. mida ma tegema hakkan
oma eluga? kas ma peaks minema teed mida ma ise suure paanikaga valmistan või kuulama
tõesti mida on Jumalal mulle.
ma kardan, et sõberid saavad kõik liiga kiiresti suureks. kõik kaovad liiga ruttu ülikoolidesse, 
tööle, välismaale, aega teenima ja mõni veel sealt edasigi.. et me kõik kaome ja liiga kiiresti oma
igapäeva halli rutiini. seega ma naudin väääga oma viimast aastat koolis, parimaid hetki oma sõpradega,
parimat vabadust mida on mulle antud!  

 

1september oli tore. aktus oli, viisin väikesed esimesse klassi. nägin klassikaaslasi ja
algas niimoodi see kool. vähe õpikud ja tunduks nagu see aasta läheks nagu eriti kiiresti..
õhtul oli perega koos söömine ja siis palmiku, maggi ja seidiga olime veel linnapeal ka öösel, funfunfun
----
2september oli niii hea. ma sain koooooli. ma olin ülemääratult rõõmus.
hommikul dannyga koolipoole ja siis oli põnev esimene koolipäev. siis koju ja dannyga kella
poole kuuesele bussile. seal oli ka simmer poiss ja ajasime juttu ja linnas veel cätu ja mailis olid ka
ja joonas ka ja läksime siis kõik kaupsi njomnjom ja siis muuvikale olli. hea oli!
jaani oli ka jälle tore näha peale noortekat. kindlasti lugege ta blogi ka!! tal seal tartus väga veider :D
bussile ja koju siis.



3september. perega linna, asju ostsime ja värki ja käisime ringi.
siis sauele ja cätu tuli minu poole. tegi mu seinale kunstiteose ja lõpetasime plakati.
siis tuli danny ja jaan ja siis me hakkasime pelama oma monopoly, ma ei tea, meile meeldib.
ja siis vaatasime südaööni into the wild'i ja meil oli tore! sõime ja lõpus jäid kõik magama.
----
sellised ongi need hetked mida ma kohutavalt väärtustan!
----
4september. läksin olli teenistusele. pikk pikk pikk koosolek oli. aga sõbereid oli palju ja ma loon oma
isiklikku suhet Jumalaga praegu sellel perioodil.. omamoodi põnev. siis nõmmele ja siis isaga koju
ja olengi nüüd kodus. ja homme on kooli, weee.
----
ma lihtaslt loodan, et kõik mu unistused, nagu UNISTUSED saaksid üks päev teoks. 
et üks päev ma lähen sõbraga alaskasse ja sealt tripime alla lõuna-ameerikasse ja külastame 
new springi kogudust ja whosoeversi kogudust.
et ma saaksin minna Hillsong Collegisse õppima.
et ma saaks käia kohtades, kus inimesed ei muretse homse päeva pärast.
et ma kunagi ei kaotaks neid lähedasi sõprussuhteid mis mul täna on!
et ma hoiaks oma kahte õde väga väga väga!
et ma üks päev näeks oma ema jälle!
et ma saaksin ükskord käia koos Issandaga tema õuedel!

ja ma tean, et need ei ole unistused, see kõik on ükspäev reaalsus!
mina usun!

2 comments:

Laura said...

NewSpring on hea valik! :)

andreas vinkel said...

jeps!! põnev põnev ja see whosoeversite oma ka ;))