Pages

Wednesday, August 31, 2011

into the wild last school year!

 

hmm. see suvi on kohe läbi. kõigest 3 tundi ja 10 minta jäänud veel.
mõtlen, et peaks seda minema veel nautima välja vihma kättegi kasvõi.
aga ei, see suvi on olnud fantastiline.. ei tea ainult kas nii hea kui eelmine aga ta oli ütleme
sama hea. lihtsalt uued näod, lähedaste sõpradega sain veel lähedasemaks, õppisin läbi
elama uusi keerulisi olukordi, sain nautida palju vanemate sõprade seltskonda, valmistuda ette juba
järgmiseks aastaks, palju mõtteainet ja mega palju Jumala uusi teid. avastasin, et ma pole see inimene
kes ma arvasin end olevat, ma vist pole see mega über ülemeelik ja naljakas inimene. mul on tujud.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
aga veel selle suve viimasest pühapäevast. kirikusse, siis tellisime pitsat ja sõime siis kärri, tommi, laura,
madise, sepperite ja veel teistega pitsat noorteruumis. siis tuli peale juba noorteka tiimi koosolek, mis
oli nii niii niiii hea! ülistus ja tänu ja au toomine Jumalale on maaaailma parim asi!
siis Lidosse ja kinno paarikeste ja Lauraga. veidralt naljakas oli.
----
esmaspäeval oli kasuvenna b-day. seal tegin pilte veidi ja siis sauele isaga ja läksin kohe danny poole.
pelasime tema pool mingi sada tundi arvutimänge ja tore oli!! 
----
teisipäeval siis linna cätuga, ta sai muide eile 18 ja ma sain pool päeva temaga hängida linna peal.
käisime poodides kooli"asju" ostmas. ja siis ta läks lõpuks ülemistesse ja ma siis sauele.
danny ja jaaniga sain kokku ja hakkasime minema maggile rongi vastu aga jäime mega paduka kätte.
ja siis olime üleni vettinud. ja siis olime minu pool neljakesi. maggi varsti tagasi rongile ja siis jäime
jaani ja dannyga minu poole. seidi tuli sauele ja siis olime veel õhtul pikalt väljas. arutasime ja rääkisime!



täna lapsed oli nii, et läksime õdedega linna.
kooli asju ostma ja siis saime kokku koguaeg kellegagi. kõik olid täna linnas ja siis ostsime 
smuuutisid ja hea oli olla. ja siis netu jäi veel shoppama linna ja ma seidi ja sofiga koju.
sadas täna mega palju ja samas oli ka päikest! ja mul on selline kooliootus tulnud sisse nende 2 päeva
jooksul. usun, et on ees midagi vinget, et ees on tõesti head ajad sest Jumal on hea!

2 comments:

Cätu said...

esimene pilt on jube, haha :D ja misasja.. mis veidralt naljakas -.-

andreas vinkel said...

esimene pilt on just parim siin postituses!!! ja oli veidi veidralt naljakalt õhtu, vähemalt meil lauraga.. kaks ratast üleliia paarikestega :D:D:D:D: ja see film..