Pages

Sunday, August 14, 2011

saturday is weird but magical!

reedene AFTERPARTY worship!

heiii! et siis täna jõudis kätte laupäev.
tundus mega igav päev. veidi süda ikka kripeldas ja rippus aga siis peale lõunat läksin vanematega
linna ja siis seal edasi bussile ja siis sain seidiga kokku ta töö juures ja siis helena ja elise olid
ka ja siis läksime niisama uimerdama. peaasi, et kodus ei pea olema.
ja ma tõesti ei tea mida elise seal peegli ees teeb :D


 

ja siis läksin nõmmele. seal tulid vanemad vastu ja läksime sugulaste puusaagide
juurde soolaleivale. ma ei tea kuidas aga korraga seal olles läks mu tuju niiii heaks.
lihtsalt näha kuidas tädi pere elab ja kui soe see kodu oli! 
seal oli tõesti hea. 
põnnidega tegime ka ühte vinget lauamängu "aafrika aare" :D
pääris naljakas ja tore oli! tänu Jumalale selliste sugulaste eest!
btw. ma alati üllatun nende kodu sisutust nähes. nii hubane ja nii nendelik! 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
aga ma nüüd siis välja, sauekad ja muud karvased ootavad mind.
ja nagu ikka, kell pool üks öösel! nad on nii toredad!


No comments: