Pages

Monday, August 08, 2011

holy holy holy lord, the earth is yours!

 

noniii! selle suve tippsündmus ikka vajab rääkimist!
ma ei jõua seda nüüd kõike ümber rääkida aga ütleme, et see oli vinge vinge vinge!
Jumal tegi jube palju uut ja mega palju head! niii niiii hea nädal oli nende 200 noorega
kes tulid laagrisse! :) 
tiimiga läksime tegelikult päev varem ja tore oli! tegime ülistus bändiga palju palju proove.
palju palvetamist ja uuuhhhhppp.. kõik läks väga korda! aagh. ma ei oskagi kuskilt alustada..



oli ka palju plusse ja miinuseid see aasta aga teate.. Jumal on peamine ja Jumal oli 
kohal ja Jumal tegi uut ja head! 
kukkusin küll oma põlve üks päev veidi katki rattaga kruusakal aga pole hullu..
siretil läks veel hullemini, tal kukkus palk jala peale ja kipsi. usun, et Jumal tervendab selle
super paremini ära kui see enne oli! :) 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
need õhtused koosolekud ja ülistusõhtud nõudsid nii palju pühendumist ja Jumala otsimist, mis
pani mind väga proovile, surus kogu mu ego maha ja pani mind tõeliselt igatsema Jumala
au järele, mis ei jäänud tulemata! nii hea oli teie kõigiga koos tõsta Tema nime kõrgeks! :)


 

oli palju tervenemisi, noored andsid elu Jumalale ja palju vabaduse ja pääste hüüet oli!
nii vinge oli näha kuidas ka vanad kristlased said väga üles ehitatud.
tehnikaga oldi palju vaeva nähtud! cätu ja co. disainisid ja ruumi vingelt ära!
ingli kohviku juures oli ka õhtul vinge tšillida ja olla ja viimasel õhtul üritasime minu telkis ka
tictac'i teha aga danny juba nii magas ja ei saanud teda üles ja siis jäi see ära..


ja siis viimasel päeval oli ristimine ja 8 noort said ristitud! niiiiiiiiiiiii lahe! palju õnne teile
sõberid! ja see luteri teenistus koos 200 noorega oli ka üli naljakas ja vinge! :)
siis tegime oma kohustusliku sauekate pildi ka ikka ära ja siis saigi laager läbi.. 
mega kurb oli ikka.
ma suht siin jätan enamus laagris toimunu kirjutamata kuna ma lihtsalt ei jaksa seda teha ja
ma usun, et kõik ka teavad, et see laager oli enamat kui tavaline laager!
aa.. meil oli kiiking ka ja vee patuut ja selline.. ! !! ! ! !! !!!! !! ! ! ! !!! 



jou, ma bassimehe tõnis kivisillaga!
koju sain ma lõpuks väääääga hilja ja padukas tuli ja siis kodus vajusin kohe voodisse!!!
täna oli selline tore päev oma kolme sõberiga!
danny jaani ja seidiga tegime alguses ühe korraliku monopoly matchi ja seidi pankrotistas
lõpuks kõik :D
siis mingi korra sõime kodudes ja siis välja chillaxima ja kossu tegime ja siis veel
olime väljas ja rääkisime omi teemasid ja ehitasime üksteist üles ja siis lõpuks tegime 
vendadega sellise ühise lõpupalve. hea hea hea osadus päev! :)

No comments: