Pages

Sunday, August 14, 2011

quality time at pärnu!


ma ärkasin hommikul vara, 7:30. ja olin suuuuuures ootusärevuses.
ma kohutavalt ootasin seda pühapäeva ja see ei olnud kahetsemist väärt!
ühesõnaga, oli minek taaveti, cätu, tommi, kärri, raido, mari ja tõnisega terveks päevaks
lihtsalt pärnusse. võrk, päike, rand ja hea seltskond. 



jõudsime siis pärnusse peale vinget sõitu.
tegime võrku ja esimene game tommi, tõnise ja raidoga oli hea (Y)!
siis liitusid teised ka ja pelasime veidi. siis niisama olime ja rääksime.
läksime siis stefanisse sööma. teadsin, et seal on maailma parimad pizzad aga kuna
me võtsime tõnisega kahe peale siis ma ei viitsinud eriti otsustada ja võtsime mingi
suvaka ja oli küll hea aga mingit hullult head muljet ei jätnud.. aga joogid olid suuuured! :D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
siis läksime veel niisama kondama ja tšillima ja ranna äärde, kuna läks soojemaks 
ja tegime kartulit ja veel veidi võrku.. siis veel enne äraminekut käisime veest ka kõik läbi
ja vesi oli suht mõnna.
ja siis panime autoga tallinna poole, käisime poest ka läbi, võtsime nurmele foodi kaasa.
väga äge oli olla vanemate sõpradega ja oli väga ülesehitav päev.
lausa selline mida ma jään pikalt igatsema ma usun!


õhtul veel siis suvelaagri tänupalvekas ja grill nurmel ja seegi oli super!
ennekõike tänu Jumalale. ma olen õnnelik, et läbi kõigi olukordade olen ma Jumalale
lähemal kui kunagi varem! see on armastus ja suuuuur privileeg.
aitäh teile kõigile!

No comments: