Pages

Tuesday, August 23, 2011

worst day turned out to be coolest!

 ma ei tea.
ma arvasin, et täna tuleb maailma kõige närvilisem päev aga võta näpust.
Jumal pööras täna kõik pea peale!!!! hommikul liigun kooli poole, äkki näen, et
kõik sõberid olid kooli ees. palmik, maggi, hanna, seidi, danny, jaan ja õde olid tulnud saue
kooli, ette et terve eksami aeg palvetada, et mul see korda läheks. wow nagu..
mega palju aitähhisid teile! ja ma usun, et see läks tõesti hästi!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja siis peale eksamit tulime minu poole ja tegime palju friikaid ja vinkusid ja chillisime minu 
pool veidi aega ja siis üleval oleva kambaga läksime võrku ja kossu veidi pelama, üli soe oli väljas!
ja niiiiiiiii tore oli. joonas ja cätu liitusid ka meiega!


siis panime niisama ringi mööda sauet, läksime poe juurde ja ostsime süüa ja juua
ning istusime põllu äärde maha ja olime seal ja rääkisime juttu kuni maggi rongile saatsime.
jalutasime siis danny poole jaani ja joonasega ja pelasime seal kuni poole ööni igast arvuti-
mänge ja olime niisama.


ja mul on selline tunne, et nagu suvi oleks alles nüüd alanud.
see mata eksami koormus ja stress äkitselt langes ja nagu ma oleks olnud terve päev mingi
lennus ja megas ülevoolavas tujus. ma olen tänulik sõpradele, kes palvetasid mu eest ja
tänud Jumalale, et ma sain mata eksami tõesti kergelt tehtud!

5 comments:

Helena said...

Jesss, nii lahe et hästi läks! Palvetasin ka siin 250km kaugusel täiega, kuigi kohale tulla ei saanud.

Holly said...

Kui ilus elu Sul, Andu, on.

andreas vinkel said...

heh. tänks helena! millal muidu ise tagasi jõuad?? :)
ja "holly", kerge sarkasm ja silmakirjalikkus?

M said...

Oh, tõeliselt ilus ja armas üllatus. Kui äge, et sõbrad niimoodi palvetasid, mul on sinu pärast nii hea meel!:)
Õnnistust!

Holly said...

Kahju, et Sa nii arvad.