Pages

Monday, August 22, 2011

just focus on things u can do, God will do rest.


jeees! homme on see päev mil ma pean tegema uuuuuesti mata eksami. oh joy!
aga jah. loodame jälle siis parimat, anname endast parima ja usun, et Jumal teeb ülejäänu.
aga seeeeeeeeeee selleks. see pole ju elu!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
reede oli ülivahva päev. läksime cätuga varem linna. niisama pm. 
kuna ma ei osanud midagi oma 10€ kinkekaardiga teha siis läksime hoopis
ülemiste Mc'sse ja ostsime 10€ eest endale rämpsu sisse. njomnjom oli olla siis peale seda.
siis ma peaaegu oleks suutnud kaotada oma rahakoti jälle ära aga ješšs Jesus, i found it.
panime siis cätuga mega kiirelt trammile ja jõudsime mõnnalt noortekale.
tommi rääkis PUNASEST! nii niiii hea jutlus oli, just see mida meie noored vajavad teada.
siis mingi ülisuuuure kambaga olime Mc's jälle ja siis mingi hiljahilja panime 18 bussiga Nõmmele koos
maggi ja saarekatega (hoiduge sõnast saareMAAKAD!!!!) ja siis isaga saime sauele.
----------
olime veel danny ja jaaniga seidi pool ja pelasime monopoly ja ma ikka olin suuuht väsinud ja läksin 
varem koju. saue on ikka suht veider koht öösel. selliseid veidirike on linn täis.. 
inimesed, jooge vähem!



ja laupäeval olime cätuga jälle ning läksime vanamõisa laadale korraks, saime 
tasuta pääsmed ja vaatasime kuidas anu tantsis ja need viru mehhiklased oma woodoo mussi tegid.
  hehe.
 ------------ 
ja siis läksin koju, cätu hellas, et ei tule vabaduse laulule.
siis läksime dannyga kahekesi bussile. aga no nalja sulle, bussi ei tulnud aga õnneks isa sõitis mööda
ja visaks meid jannesisse ning kuna oli aega siis läksime maggi poole ja saarekad olid ka seal.
mingi niisama passisid.. -.- ajasime nad ruttu bussile ja kesklinna poole ja seal ostsime süüa ja
panime suure feiliga lauluväljaku poole. 
iseenesest polnud see midagi erilist. veidi purjus inimesi, poolpurjus dagö pealaulja ja palju inimesi
kes lihtsalt ei saanud üritusele pihta aga see selleks, seltskond oli parim ja hea õhtu oli. 
saime danny ja joonasega sepperite autole ja kojuuu.


pühapäev oli ka niiiiiiiiiiiiiii vingeee!
kirik ja noored ja siis vapianosse ning siis mata abiõpsi juurde ja siis helistas merilin, et
nad joonase, margo ja hannaga sauele ja siis tegime võrku ja siis tuli danny ka ja saime veel
ühe uue inimesega, Hellega, tuttavaks ja kati ka liitus :)
ja ta on ikka mega kossu äss. siis Helle mingi lõpuks lahkus..
ja teised ka ja dannyga panime kaupsi poole ja siis ostsime näksi ja jalutasime raudteejaama poole
ja magi tuli kella 10'ks sauele ja siis seidi tuli ka välja ja siis kati ka ja joonas tuli tagasi sauele
rattaga ja istusime siis minu pool hoovis ja pelasime imagot. jejejjee nalja sai.
siis enamus läksid ära ja jäime magi, joonase ja dannyga minu poole. mingi vahepeal siil kollitas
hoovis lehtede vahel. :D:D:D ja siis kuna lõpuks kell 2 öösel hakkas külm läksime tuppa ja suht siis
danny läks koju ja joonas pani ka sakku.
----------------------------------------------------
ja hommik nüüd siis. tuupisin veidi matat ja sõin ja koristasin ja stressasin mata pärast
aga noooo, ma ei lase, Jumal on minu tugevus, minu kindel kalju ja ma ei pea muretsema!!!
äkki veel saan semudega kokku ja siis hoidke pöialt mulle homme..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mul on vinge olnud!
thnks!

No comments: