Pages

Sunday, March 06, 2011

making my vision real!


kas pole mitte võimas? väljas on vägagi kevadet tunda.. lihtsalt liiga hea. eriti täna. täna kui läksime siis õega
oleviste poole. koosolek oli väga tore. nii tähtis on ka pühapäeviti koosolekul olla.. mart jutlustas täna. põnev oli
ka pärast seda teemat lahata :D aga siis ootasime kohvikus Joosepi ja Magnusega Elise't. siis ka tema jõudis ja
siis läksime linna peale, tegime vajalikud videojupid valmis. siis Hessi sööma. rääkisime kuidas me oleme see 
sama 3 aastane põngerjas, see sama 3 aastane elab meie sees, need oleme meie ju:D suuuht diip oli igatahes
:D ja siis läksime jälle välja, ikka oli valge. ikka võtsime kaamera välja ja filmisime. see oli naljakas. käisime siis
viru katusel veidi. klõps siin ja klõps seal. siis Joosep läks oma pükse taga ajama. siis läksime rotermanni Elise
ja Magnusega. saime seal ka filmida, tegime noorteka reklaamvideo selleks korraks! nalja saiii.. laadisime siis
akut kinos :D ja siis mõtlesime, et kas minna kinno. Nope. siis hüppasime Magnusega bussile, ma Pässa ja isa
tuli seal mulle vastu. 

sain täna lausa autoga sõita saue vallas ringi. vurr-vurr. suure libedaga suutsin ikka kuskil külavahe pimedal
teel end veidi hange suruda. siis koju. superstaar käis, õega naersime ikka osasid.. osad ikka super tublid. siis
ma siin nüüd. kuulan oma mussi, istun oma maailmas, mõtlen, et kuulaks mida Jumal räägib, sest see on nii
põnev! mõtlen, et kogu mu elu on põnev. ikka mega põnev. kõik mis on olnud, mis on ja mis tuleb on enneole-
matu. enneolematult võimas, elu selle perega, nende sõpradega, selle kogudusega ja JUMALAGA. kirjeldamatu!

vaadake seda alumist videot.. äkki mõistate ka 



ahjaa, reede ka. oli kool. läbi. viimane reede see veerand siis koolis. bussile. pildistasin mingeid toredaid 
vanalinnas. noortekas. võimas ülistus. megad tunnistused. armastav Jumala ligiolu. bussile. natuke pettunud
mõnes inimeses. aga kohe asendus andestusega ja teadmisega, et "aga ega mina ju parem pole" ja siiski
sõbra vastu ei saa selline olla. laupäev. perepäev. naudin neid viimasel ajal aina rohkem. käisime neljakesi
vanemate ja netuga paldiski poolsaarel. kõndisime jääl. tegime pilte. rääkisime peagi saabuvast reisist. 

ma olen õnnelik, et mul on kõik. ja see on kõik Tema armust. tema paneb mind endas püsima, see on nii
suur taevane vägi. see on Tema armastus. tema rõõm ja rahu. nüüd tean lõpuks ka, mis need on!

No comments: