Pages

Thursday, March 10, 2011

one melting thursday.


Nii.. neljapäev käes ja juba ka kohe läbi. Hommikul kooli siis, seal oli mega igaaaaaaaaaav aga vähemalt on seda
jäänud veel mega vähe. Minu jaoks vaid esmaspäev ja teisipäev veel üle elada! Esta töö läks loodetavasti hästi. 
Õps pani maha ka hullu killu kui olin jäänud töö peale tukastama, et "andu, palvetamine sind selle töö juures ei
aita" ja ma olin siis nagu whaaat ?? :D Lihtsalt liiga lamp. Siis mingid tunnid veel. Joonestamine hakkas meeldima!

Siis koju. Katiga ja osadega olime eeltööd teinud ja täna võtsime otsad kokku. Kati pool Rauno, Kaia, Netu ja
Elise'ga tegime kaardi valma ja muud nipetnäpet ja siis tuli ka Pearu, kes ootas meid veidi väljas kuna mu telefon
otsustas mulle näkku panna. Saime siis kõik kokku. Läksime Danny maja poole. Ajasime ta siis välja ja surprise !
Mulisesime ja kaalusime, et kas sisse minna. Siis ta ema ikka ajas meid tuppa :D ja njomnjom tipa. Ajasime juttu
17 aastasega ja siis oli kell palju. Liikusime minema, vinge õhtu oli! Kaart tuli ikka epic :D ja nüüd siis homme 
vaba päev, klass sõidab Venemaale. Ja siis noortekas, weeeeeeeeee !! Väljas on super soe ka juba siinpool !!

No comments: