Pages

Wednesday, March 02, 2011

you are king forever.

Tuleb meelde jälle üks suvine päev. Nimelt 03. juuli eelmine aasta. Mäletan, et ajasin kõik randa, enamus põlesime
suhteliselt ära. Tegime vee all pilte. Ujusime ülikaua kuna vesi oli liiga soe. Mäletan, et läksime bussile siis kõik, 
Jaan muidugi oli luik nagu ikka, Michael oli aga väga põlenud. Leidsin sellise hea pildi sellest :D:D Sõitsime kesk-
linna. Solarisse. Tegime seal kõik pilte. Nii mõnna soe oli ju väljas, +29. Ummmmmmm. Ja nii hea päev oli see !


Aga pühapäevast veel tiba veidike. Magasin kella 12'ni. Ei jõudnud kirikusse. Jube jube öö oli ka olnud. Üksi olin,
tavaliselt ma naudin seda aga seekord oli nii jube, ilmselgelt selle filmi pärast.. see ikka sööbis mällu. Aga siis
sai kell mingi pool neli. Isa viskas mu linna. Siis trammile kesklinnas, Olli.. ja oi kui hea oli sinna jõuda. Kõik
need inimesed. Kõik need sõbrad. Kogu see kogudus. Noorte läpakas. Läksime siis üles noortetuppa nii umbes
30 noorega, meid lisandus. Toimus noorteõhtu visiooni õhtu. Selline ideede ja paranduste õhtu. Nii hea hea oli.
Nii palju asju sai läbi rääkida, nii palju vingeid ja uued ideed lahmusid välja. Vinge noortetöö, tänu Jumalale! :)

Siis läksime osadega peale seda edasi Mc'i, passisime. Tore oli. Vabakale mingit 2011 asja vaatama.. siis edasi
Ingliga Kristiinesse. Sain ikka nii palju uut sinu kohta teada. Imeline mida Jumal on sinu elus korda saatnud, sa
oled võimas tüdruk, võimas Jumala laps ja nii nii tugev isiksus! Siis isa tuli mulle järgi ning sain mõnnalt koju. 

Aga jaaa.. kool on ka olnud vahva. Ma olen kuidagi väga rahul kõigega, nii rahulik on koolis, nii hea on nagu
hetkel seal käia. Kuigi ma tean, et ei peaks olema. Mataga on mul maailma kohutavaim seis.. aga ma ei saa
aru nagu.. see seis ei jõua mulle kohale, ma olen nii rahulik. Muidugi, miks ma peakski üldse muretsema.. 
kõik on juba korras. Kõik saabki korda, ma ei pea mitte midagi kartma ega asjatult muretsema. Isegi õps oli
piisavalt mõistlik.. usun, et kõik saab mata alas korda. Ja mujal ainetes - tunnen end targemana kui kunagi
varem! Klassikaaslased - on vahvamad kui kunagi varem, kuigi täna söödi kogu mu kommipakk ära aga ma
olen õnnelik, et nad selle ära sõid. :D Nii palju on asju mille üle olla õnnelik! 

All our troubles, all our tears, God our hope - HE HAS OVERCOME!


Käisin täna ka isaga autoga sõitmas. Oi kuidas ma vihkan selle Toyota käigukasti.. õde, oma esimest isaga koos
sõitu selle autoga ära tee!! Ja siis seda ka, et homme on tic-tac. Aeg mida ma olen pikka aega oodanud.. saame
homme koos olla Lasnamäel ühes ülivinges korteriiiis !!! Party up parteeeyyy up for Christ! Ja ootan, et saan minna
reedel noortekale ja mu piltide kollaag on üleval ja ma lihtsalt jääksin neid ilust imetlema, hahaha! life is so good.

Muide, kooli lõpuni on jäänud 13 ja pool nädalat veel. Siis on kõik see kooli jama läbi, siis saab nautida kõike !

No comments: