Pages

Tuesday, May 17, 2011

light will shine!

ja ma ikka iga päev avastan midagi uut.
põnev!
ja teate mis, me ei saa oma usku rajada sinna kus pole Jeesust -  wow, midagi uut onju:D 
aga see on nii pisike väike faktike ja meil peab olema koguaeg igatsus Jumala järele.
me ei tohiks lasta asjadel ja üritustel oma elu juhtida, me ei tohiks isegi kogu oma elu panna
kodugruppi, sest see võib olla ka asi mis muutub rutiiniks, seega ei saa ammugi olla kristlane
läbi noortekate. 
me peame ISE põlema, igatsema ja otsima Jumalat. ta on ju AINUKE point siin maailmas ju üldse. 

ma olen nii palju lugusid kuulnud ikka ja ka oma sõpruskonnas, et kuidas
see kõik on nii rutiinseks jäänud, kuidas kõik on nagu, et ei arene, et see
tuli, mis mul alguses oli on kadunud..
HEI! see pole Jumala süü, me peame ise IGATSEMA Jumalat iga päev
aina rohkem, me peame tahtma temaga koos minna.
ja ma võin öelda, et mul on see igatsus olemas juba pikka aega ja
ma ei lase sellel kunagi kustuda, see hoiab mind tugevana ja elusana 
Jumala juures ja see on nii nii niii hea. su parim sõber on sinuga kogu aeg!


ja üks video, milles on hea väikene sõnum! :)

1 comment:

ELISE said...

LIKE LIKE LIKE TO THE VIDEOOO !!! ;D;D