Pages

Thursday, May 12, 2011

wednesday's now rock!

 Wowo :D
Ma pole siiamaani koolinädala sees sellist kolmapäeva näinud!
Emsapäev ja teisipäev olid ka sellised üleelatavad ja peaaegu nauditavad päevad.
Esmaspäev.. autokool oli. 
Teisipäev, ikka kool ja siis õhtul Vikerkaare showd sinna Salmesse vaatama.
Muidu oli ülilahe aga see Vikerkaare tunnuslugu meenutas mulle NSV liidu mingit
lugu:D selline naljakas ja nostalgiline. Aga muidu oli vinge, mu väike õde rokkis ikka täiega!:D


Aga muidu siis kõik siinolevad pildid on tehtud siis täna (kolmapäeval).
Ja täna oli üliawesome. Koolis oli ka mega palav olla pluss mingi kaka hais 
käis juba teist päeva üle pea siin Sauel. Soe + kakahais ei ole just meeldiv :D
Aga elas üle.. vist mingi 22 kraadi tuli täna ära.
Siis koju ja Sofiga linna, Salmesse läks ja ma Solarisse. Nägin Seidut ja Vikat
ning siis sain kokku Roosi, Joosepi ja Palmikuga. Passisime veidi, 
käisime grilliasju ostmas ja siis tulid Magnus ja Elise ka + Roosi mingid sõbrad veel ja marsale.
Läksime siis Jüri poole. 
Roosi poole ühesõnaga. Michael ja ta klassiõde ka veel liitusid.
Ülimõnna õhtu oli, grillisime, rääkisime megalt noortekast, mis see reede saab
olema ikka mega legendary!! Don't miss that!! Ja batuudi vallutasime ära terveks õhtuks.





Üks megavinge õhtu ühesõnaga vingete sõbudega. Selline räme suvekas oli ka
ikka peal kui marsaga tulime, nagu Koipsile minek oli:D:D
Roosil oli ka vinge nähvar koer, hammustas ka ikka mind. aitäh!!
ja Magnus röövis kõik mu hüpped ära. 
ja ma oli ikka tõeline grillmeister õhtul! (Y) :D
tagasitulek oli ka epic, peaaegu oleks olnud vale marsa.
kuid siis lõpuks saime selle peale Elise, Magnuse ja Palmikuga.
vinge tagasisõit oli ka! 
ja kell pool kaksteist olin nüüd kodus!
hah. edu mulle homme koolis, küll läheb hästi!!!!!! :)

No comments: