Pages

Monday, May 30, 2011

tartu and tallinn are in his hand!










seda nädalavahetust on raske kokku võtta.
tegu polnud tavalise nädalavahetusega.
see oli väga eriline, tegu on ju muidugi tartuga!! :D 

laupäeval palmikuga bussile ja tartu poole. jõudsime sinna ja seal oli mega mega soe olla, ilm oli liiga
ilus ja suvine. saime kokku sken'i, magnuse, elise ja sandraga.
läksime saalemi koguduse poole. seal rääkisime veidi jaakob remmeliga.
ja siis läksime juba kesklinna. 
käisime ringi ja siis liitusid veel joona ja annaliis'iga.
läksime vanalinna ja lollitasime. tulid veel mingi rahvast juurde ja see on see koht
kus mul hakkavad nimed meelest minema :D aga ühesõnaga 3D'kad kõik:D
istusime tartu "tammsaare pargis" ja seal palmik ja gloria ja viinalass. käisime vahepeal endale burxi
ostmas. tartus mega head urgatagused burgeriputkad!!
siis mingi korraks sandra poole ja siis läksime mingi noorteka ruumi kuskil ja siis seal oli
mega hea õhtu, Flammo bänd oli ka, see oli vinge. a, mingi soome oma oli ka, see meeldis rohkem!
ja see kõik seal oli hea!
siis läksime 3D pesasse. neil seal selline pesa jah. kõik noortetöö käib seal.
pääris vinge "urtsik" oli neil seal.
siis seal veel mart pööm ja mingi veel :D ja siis läksime öösel mingi jälle superheasse
burgeriputkasse õgima. ja siis olime veel pool ööd tartukatega väljas. 
üks asi jäi meelde ka, oleviste noored on kõige suurema kasvuga kristlik noorteorganisatsioon
eestis :D mwhahaha ;DD eijaa.. me kõik oleme üks kogudus tegelikult! :)

aga ja. nii hea oli.
pühapäev magnuse isaga tagasi ja käisime siis elise ja magnusega söömas ja siis 
olli tagasi. ja siis koosolek sai läbi, vanematega ja õega sööma Mack'i. best place tallinnas!
ja siis oli noorteõhtu koosolek, mis oli megamega hea!!!!!!!11

täna oli nii, et klassiga kell 9 linna ja seal mängisime giide :d 
ja vihma sadas ja oli jahe veidi. ning siis autokooli, kus tehakse mulle vingerpussi kuid
kui läbi sai oli väljas mega soe!! ja koju bussiga. ja veel geo eksam.
mata eksamist ma ei räägi, aga saab kordaaa!!! :)

3 comments:

ELISE said...

:D KUIDAAS ! :D sa suutsid nii jaksi kui ka mardi nimed valesti kirjutada :D:D hihih.. :D meelega nagunii :D aga kipa kipaa !! :D

andreas vinkel said...

seee on ikka UPPPAAASSSS :D kogemata!! ;D

U r s u l a said...

Ülevalt viies pilt on ilmselgelt minu ema tehtud. :D

Ma olen Su blogi juba üsna pikka aega jälginud ja seega olen ka pilte päris palju näinud. Kui ma Tartus kuskil pingi peal istudes kuulsin, et nime "Andu" hõigati, siis olid Sina esimene, kes mulle meenus ja kui ma seda suurt kampa nägin ning üks poistest tuli küsima, kas me pilti saaksime teha, sain ma aru, et mul oli õigus. Poleks uskunudki, et nii juhuslikult võib kokku sattuda! :)

Aga väga ilusad pildid ! (A)