Pages

Wednesday, June 01, 2011

friendship is beautiful.


sest täna oli tõesti hää päev. 
ja eile oli ka, veel parem lausa. 
aga seda just selle pärast, et mul on ennekõike ülimega armastav Jumal, 
Jumal, ilma kelleta ma ei elaks, ilma kelleta mul poleks seda kõike, mis mul praegu
elus on.. neid sõpru, seda gruppi, neid koguduse rajamise mõtteid.. seda rõõmu!
ma tunnen taas, et ma saan elada.

rõõmsalt.
tänulikuna.
otsivana.
väärtuslikult.
puhtalt.
pühalt.
koos kellegagi, kes mind ja sind nii nii väga armastab.
ära küsi miks, lihtsalt tea seda!

 

ja eile oli tõesti hea õhtu. päeval oli mega palav. 28 kraadi.
koolis korra. ja õppisin. ja õhtul dannyga välja ning mailis ja palmik ja magnus joinisid.
ning meil oli tõesti hea õhtu. rääkisime palju, saime taas ühele joonele.
kella kaheni öösel. ja ma armastan sõpru. ja ma armastan Jumalat läbi kelle on meil ühine tee!
ja see õhtune palve autos sõbud oli hea, aitäh Jumal!


täna oli samasugune mega kuum päev.
varjus isegi tuli 30 sooja ära. läksin korra kooli. geograafia eksami konsultatsiooni tund.
ja siis käisin õp. kreegi juures. ja ta oli tõesti sõbralik, esimest korda elus ja korraga kogu
viha ja kibestumus mis mul ta vastu oli kadus! 
nii hea on nii minna suvesse. ja siis tulid kõik sauele.
päeva veetsin koos palmikuga, dannyga, magnusega, mailisega, lauraga, seidiga, michaeli,
kaia, rauno, kareli, roosi, elise ja elisega. käisime rattaga sõitmas, peetri pitzasssee ja siis saime
sealt oma pitzad kätte ja veel poest läbi juua võtma ja siis minu poole. 
ja seal oli tore, voolik oli põhiline mul. elise rääkis ka head juttu. tegime palve ka.
ja siis veel niisama, ja jaanikal ja siis veel kui kõik olid läinud siis kaia ja dannyga (nagu vanadel
headel suvepäevadel) läksime poodi, ostsime jätsi ja rääkisime nagu sõbrad ikka. õde liitus ka!
ja see suvi on tõesti ilus.
ma lihtsalt loodan, et see pole samasugune nagu eelmine mega üüber lahe suvi, ma ootan
nüüd midagi uut ja teistsugust, midagi mida ma praegu igatsen. ma ootan Jumalat eriti!

No comments: