Pages

Wednesday, June 15, 2011

look to the skies, age to age!


"I will guide you. I will turn darkness into light before you and make the rough places smooth." Isaiah 42:16

Jumal,
ma tänan sind 
Danny
Seidi
Mailise
Cätu
Elise
Eedu
eest.
Ma tänan, et sellised sõbrad mul juba kord on. 
Ma tänan, et teiega olen ületanud palju. 

Ma lihtsalt jälle olen Jumala ees, ja ma jälle saan aru miks. 
Ma ülistan ja kuulan teda, ma naudin temaga koos olemist.

Ja kui ma mõtlen eelmisele suvele siis tuleb paratamatult ikka esimese asjana meelde see päev
seal põllu peal, seal kus me rääkisime pikalt, seal kus me veetsime neljakesi kvaliteet aega.
Ja see õhtu tollest päevast teeb eelmise suve siiamaani paremaks kui selle, mis praegu on aga
ma arvan, et seda on praegu veel liiga vara öelda.

Ja ma halan lihtsalt siin Jumala ees, et see mata asi läheks neljapäeval hästi.
Ma lihtsalt ei oska asju üksi ületada.
Ma olen õnnelik, et olen oma sõpradega saanud olla, pean seda kõige tähtsamaks asjaks üldse
ja mitte, et ma ei lükkaks Jumalat teisele kohale vaid Jumal on alati just koos minu sõpradega ka
väljas ja seega on ka ju Jumal minu sõprade hulgas.

Lausa sellisena, kes saadab mind koguaeg, on minu kõrval 100% minu elust.
Isik, kes on hindamatu ja isik, kes ei hülga eales!

2 comments:

Mailis said...

Appiii mida pilti :D:D Aga armas armas andu, sa oled nii lahe . ! :) Tänu Jumalale sinu eest !

andreas vinkel said...

ha, ma mingi käbistan ja tapan sind üheaegselt :D armastusest ikka ::D:D