Pages

Tuesday, June 07, 2011

i have had so good things!

 

ohjaaa. täna oli nii vinge päev. ma ei teinud midagi. aga sellepärast see nii
hea oligi. käisin koolis, sain asjad jälle selgemaks :) ja siis koju. panime õdedega
basseini välja ja hakkas siis vaikselt täituma. 
läksin lofti, seal oli väike istumine 11'datega ja värki.
palav on olnud siiamaani, väljas lihtsalt kuumus tapab, aga see ongi niiii vinge olnud!
basseinis "sulistasin" ka veidi, lasin päikesel veidi kütta ja olin pm. ülejäänud päeva niisama.
ja meeldis see päev täna.
kuulasin mega palju ülistust ka täna ja ümisesin siin omaette! :D



mõned rahulikud päeva täitsa kuluvad ära omaette olles, ilma sõprade ja pereta.
kuidagi saab nagu mõelda ja vaadata, kes ma siis üksi olles tõesti olen.
päris naljakas on tänasele tagasi vaadata :D

teisipäevast ka veel, et peale konsultatsioone võrku mängima kati, danny, seidi, palmiku ja
jaaniga. siis mingi tšillisime pool ööd sauepeal ringi danny ja jaaniga.
siis läksin kaheks tunniks kell 11 õhtul rattaga sõitma, midagi uut jälle!

voottt.. ja neljapäeval vingetega kodukas ja reedel randa ja noortekaleeee!! :D
it is so goooood life, õpin õpin ja väärtustan iga hetkega taas, et kõik mis mul on ja kõik
kes mul on on suur suur õnnistus!

No comments: