Pages

Wednesday, June 29, 2011

my amazing time is guided!

We will hold, we will love, We will fall in surrender, We will rise, we will run, We will live to declare Your Name Forever!

ja ongi aeg lennanud nagu tornaado.
palju palju palju toredat on olnud. ma ikka kasvan ja arenen ja saan suureks.
ja see peabki nii olema. ma tänan Jumalat selle eest!
ma täna Jumal, et laupäeva hommikul sain ruttu üles ja läksime summercamp tiimiga Pilistverre
ja me saime vaadata platsi üle ja meil lihtsalt kõigil jäid suud lahti peas! see oli lihtsalt imeline
koht. niiet, summercamp 2011 tuleb võimas!
ja ma tänan Jumal, et mu sõber on tagasi Floridast! nii tore



oujee, kasutasin palju cätu ja tommi kaamerat need neli päeva.
ja pühapäev oli koosolek. siis sõberitega sõle Mc'sse sööma, lastetoas pidasime veidi tommi
sünnat. naljakas oli! ja siis cätuga jüski ja veidi kolasime seal ja siis noorteka tiimi koosolekule.
seal oli tore, üks visioon ja uued ideed ja Jumal on meie tuumik!
siis sealt suvelaagri palveõhtule ja palve oli niiiiiiiiiii hea, Jumal hakkas palve ajal esile tõstma
palju asju. see oli üks imeline palveõhtu! palju palju noori oli meid kohal. siis rongile!

 

jospariga üritasime monteerimist alustada aga ei jõudnud eriti.
ja ma siin all õega rongis!


ja siis esmaspäev. 
autokool. ja siis elise oli viru jäätise putkas tööl. astusin läbi. magnus, michael, kristel, hanna
jpt. astusid ka läbi ja tšillisime seal ja siis ma taaveti, kärri ja elkuga oli meil väike ülistusbändi
koosolek. ja siis teisipäev e. mis oli just täna oli eedupoisil meil sünna väänas ja sinna isaga
kella kolmeks. 
rand, võrk, batuut, sõbrad, mõnus njomnjom. tore oli!
ja nüüd kodus ja hommikul tööle salmistule! yai!
u all are cooliooos!

No comments: