Pages

Friday, June 17, 2011

there was once one good day!


jai! päris tore on olnud muide, eile oli viimane mata õpe ja siis tegin kodus veel veidi
matat ja siis palmik ajas välja autoga sõitma. elise ja mannu olid ka peal. poest läbi ja siis mingi tuuritama.
läksime kuhugi jõgisoole põllule. mingi need tegid seal reidilaxe ja muidu oli niisama vinge kah.
ilm oli ka tore ja ok. 



anete tahab olla kangesti china superstaar!!!!111
ja siis läksime veel mööda jõgisoo lastelaagri vanast paigast ja tore äratundmisrõõm oli kohe.
ja siis külastasime veel ühte üli creepyt vanaegset mõisa sealkandis ja see oli tõesti kõle.
mingid vanu ajakirju lausa leidsime seinte pealt ja elise ikka ehmus seal korralikult ära!!!!



ja täna, oli hommikul eksam, suuht raske oli isegi veidi. 
siis koju, poest veidi läbi ja siis koju. 
siis oli tictac minu pool seekord ja meil oli nii tore, meie üllatuskülaline oli ka kohal ja taavet oli ka!
ja danny rääkis ja meil oli hea arutelu ja palve ja isegi ülistuus!!!!!!!11
ja nii nii niiiii tore grupp on mul, maiii peree!!! ja siis liitusid peale kodukat veel meiega
michael, kristel ja magnus ning läksime siis kõik koos kivikale võrku mängima. üli tore oli
ja siis mu sõberid vaatasid minu eest mu mata järeleksami hinnet ja eino..
ma olin sõnatu!!! kuidas ma niiii loll olen, siis tšillisime danny ja jaaniga veel pikalt õhtul
väljas ja rääkisime ka sellest ja siis ma kuidagi sain rahu südamesse ja, et mida ma muretsen.
mul on ikka Jumal ja mu elu ju ei jää seisma, ma saan teda ikka ju usaldada..
ta on ju kõik mis mul ju on!
ja selle eksamiga ma usun, et Jumalal on väääääga suur plaan, ma ei saa küll veel 
aru mis häkk-värk see on aga ma usun, et on plaan ja see saab olema nii mulle kui sulle hea!


No comments: