Pages

Wednesday, July 06, 2011

long busy week away.


hei noored ja muud!
em, on olnud väääääga kiire ja tihe aeg tegelikult ja pole seega jõudnud midagi postitada,
isegi pilte pole jõudnud teha kõigest, seega kraapisin välja kõikvõimalikud pildid, mis mul
saada kuskilt oli. see ülemine näiteks on tehtud Joey iTouch'iga Danny pool 30 juunil.
tähendab, ma sellest ajast saadik siis veidi pajatangi teile.
29 juuni olin Salmistul tööl terve päev, isegi täitsa meeldis, käisime õe ja sugulase Karolinaga
ülisuures lao kaubamajas mega toitu ostmas restoriani ja siis salmistule.
üli mõnna oli seal, kuum ja ilus ranna ilm, perfect to do work on such a day! 
ja siis neljapäeval magasin pikalt ja siis kodugruppi, kus olid ainult merilin ja danny
ja jaan ka, tegime Wii'd ja siis tulid ka teised kohale. Elise, ta sõbranna Kätu Tartust 3D kogudusest,
Rauno, Palmik, Seidi, Joosep, Helena Lisanna, Joonas, Magnus, Krissu, Elis ja minu õde.
tore oli!
aga peale seda algas mõnna tšill õhtu üle pika aja, olime danny pool ja nalja saiiii palju!!!
käisime palmiku autoga olkus, nägime kassut ja veel seal rahvast ja siis tagasi.
magnusega oli veidi diiip jutuajamine jne. ja siis kossu keset ööd ja siis tagasi, saime Joeyga
video valma. ja ma siis hommikul koju magama.



siis oli reede.
ei mäleta enam eriti. oli filmikas igatahes ollis. no niiiiii mind freak naljakat
aga samas ka tõsist filmi polnud ma kunagi näinud. ma sain ühesõnaga filmi poindile pihta
alles siis kui see oli lõppenud :D:D:D ja siis Vardjate poole, tore oli. 
saime uute inimestega tuttavaks ja andsime SUVELAAGRI flaikusid neile ja nad tulevad!!!!
nii tore!
ja siis edasi ei mäleta, sain igatahes kuidagi koju :D
laupäeval randa cätu ja dannyga sauelt. kesklinna ja sealt bussile.
ja siis Harku randa seekord. palmik ja seidi ja magnus ja taavet ja helena ja laura ja anett
ja joosep ja roosi olid ka. siis võrku ja õhk oli 31 ja vesi oli 25!!!1
siis cätu, taaveti ja magnusega piritale kus oli vardjate pande. jaki oli muide tagasi.
ja seal ka ujusime, vesi oli seal ka üli mõnna!
korra koju ja siis uuesti taaveti ja cätuga vardjate poole. seal oli jaki welcome home pidu.
tore tore tore!

pühapäeval oli suvelaagri palve nurmes, üli tore oli olla oma noortega, oma
koguduse, oleviste noortega! we are all so passionate and thirsty for GOD! 
ja siis cätuga rongile ja danny oli ka seal ja siis me terve tee koju rääkisime headel teemadel
nagu ikka vanasti tavaks oli. tore oli!

ja ma nüüd hakkasin mõtlema, et mis päeval need ülemised kaks pilti on tehtud, 
ahjaaa, reede öösel :D:D:D: see kui me flaikusid jagasime :D ja ma sain magnuse
autoga koju :D



ja esmaspäev nagu esmaspäev ikka. 
igav oli lausa. terve päev olin kodus ja planeerisin asju.. sünna asju eriti.
täna oli ka jube igav algul ja otsustasin minna linna vaatama kahte 
head sõpra kes on tööl jäätise putkades kesklinnas :D:D eliselt ostsin lausa jäätise ja oi
kui rõõmus ta selle üle oli ja siis danny jäätiseputkast polnud vaja enams teist osta :D
siis magi poole, järveselveris kulutasime 500.- toidu peale ja magi poole.
rando, sken, palmik, seidi, roosi, mammu ja magi siis seal
vaatasime scream asja MTV'st :D:D: ja kossu ja tegime palju süüa ja siis seidiga mingi
peale südaööd 18 pässa ja isa autoga saime koju ja nüüd kodus ja on hea olla.

olen üleüldse kuidagi palju mõelnud see nädal. 
olen vist ka palju muutunud. kas suureks? oleks see vaid nii, või..
kes teab..
aga ühte ma tean, lõppkokkuvõttes on olnud mul ikkage hea!
tänu Jumalale lihtsalt!

3 comments:

Anonymous said...

kas 500 eeku v 500 euri kulutasite ära :D:D:D:D:D:D:D:D:D ?

andreas vinkel said...

500.- on ju 500 eeku ;))

Anonymous said...

ma loen mõlemat :D