Pages

Tuesday, July 12, 2011

God is not a white man.


you make beautiful things out of dust!
you make beautiful things out of us!


sest ma tean, et Jumal teeb kõige paremaid ja ilusamaid asju meie elus!
sest ma usaldan teda iga päev. 
sest ma tean, et tema on andnud mulle kõige paremad sõbrad ja nemad peavadki
mulle valu tegema sest ma tean, et see teeb meid tugevamaks ja lähedasemaks.
sest ma tean, et Jumal on ainus keda ma saad jätkuvalt usaldada.

ma olen õnnelik, et Jumal saab mind kasutada, et teised saaksid ülesehitatud.
ma olen õnnelik, et ma oskan õppida teiste vigadest.
ma olen õnnelik, et ma saan olla mina ise ja mitte keegi ei saa muuta seda.
ma olen õnnelik, et Jumal on ainus kes saab minu iseloomu muuta.
ma olen õnnelik, et mul on kõik olemas,
et mul on mu enda iseloom ja oma fantaasiarikas maailmapilt!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
aga miks peab maha tegema minu maailma. miks peab tulema ja ütlema
oma arvamuse, miks sa ei või korrakski arvestada sellega?


ma olen rõõmus tänase päeva üle.
tore oli minna jaani, kaia, õe ja elise'ga kinno, vaadata SUPER8't.
tore oli niisama oodata filmi seanssi.
kuid vähem toredam oli see, kui rongiga tagasi sauele läksime,
danny oli liitnud ka. ja siis juhtusgi see, et seal tekkis mul see ülemine küsimus..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ja kodu poole kõndides ma nägin meie seas vaatepilti mille üle ma kohkusin.
ühed läksid ees, teised aeglasemalt ja tagapool.
ühed läksid ees ja ei oodanud teisi ära, ei küsinud, et mis toimub..
vaid keskenduti endale.
see oli nagu võrdpilt meist sauekatest praegu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ps! ma väga loodan, et danny jaan seda loevad.
ja seda, et praegu lööb mu akna taga taevas suuri valgeid välgukaid pimedas öös.
see on võimas!
ja kell on 0:42.. teisipäev juba.. rääkisin esmaspäevast..

2 comments:

Anonymous said...

So true!

Laura Lutter said...

oma arvamust võib ikka ju avaldada :)