Pages

Saturday, July 09, 2011

to stay 17 forever.

 

olen terve päev täna mõelnud, et pekki.. miks ma ei võikski jääda 17 aastaseks.
nagu igavesti. 17's eluaasta oli minu elu parim, tõesti parim. alates sellest kuidas juba
algas mu esimene 17 aastase esimene päev täpselt aasta tagasi kuni tänaseni.
nagu eelmine aasta kõik soovisid õnne ja õnnistusi ja Jumala juhtimist siis nendest
lihtsatest sõnadest nagu saigi tõelisus.
metsa küll kui palju ma ikka olen kasvanud ja õppinud rohkem tundma enda ümber
elavaid inimesi, kui headeks sõpradeks ma olen saanud osadega, kui palju uusi inimesi
ja tutvusi, kui palju uusi probleeme ja unistusi. lihtsalt, Jumal, ma kiidan sind taevani, et
sa tõesti juhtisid seda möödunut aastat. 
anna ka käesoleva kõik sinu kätte, sest tean, et oled parim juht!


neljapäevast alustan. see oli nagu tõeline eelmise suve päev.
pidi olema tictac. olime dannyga algul ise kahekesi, leppisime juba sellega, et kedagi ei tule
aga siis äkki kui youtubist käis ülikõvasti muss karjus alt keegi "ANDUUUUU!!!", mõistsime, et
meil on tictac'is ju Merilin, ustav ja maailma kõige lahedaim väikene 20 aastane tüdruk!
ta oli nagu ikka palju muffinskeid teinud ja siis istusime ja rääkisime ja arutasime mida teha.
läksime Peetrisse pitsat tooma, jooki ostma ja siis minukale ja siis tuli ka Maggi Sauele ja sõime
ja Elis liitus ka kolme tunnise hilinemisega.
vaatasime filmi. palav oli. tore oli ennekõike. 
Rauno liitus, kui Maggi pidi minema. kossukale veidi ja siis Rauno ja Merilin lahkusid..
jäime Dannyga poole ööni välja, lobisesime, rääkisime omi jutte = chilläx!



täna(reedel), ajas siis mind pere hommikul üles, laulsid, panid sõnad peale, et
mida üks 18 aastane nüüd tegema peab. esimene asi oli see, et hakka asju pakkima ja
oma elamine :D:D:D jejeje! sain uue mobla lõpuks, täitsa korraliku teise.
siis mingi ajasin asju arvutis ruttu enne noortekat.
bussile. über palav oli. linnas. danny ja maggiga korra mäkki. siis olli.
noortekas. mingi jube toooliga tõstmine oli ka..
ja siis noorteka lõpus sain padjapüüri sees oleva kingi palmikult.
ja see on siiamaani parimaid kinke, mis ma kunagi olen saanud. pildid sõpradest
kellega ma koos olen olnud, vanad nostalgilised perepildid ja muidugi yoadiyoa ei puudunud! :D:D
homme v. siis ehk juba täna tulevad sõberid õhtul külla. oh joy.
tegelikult ma lausa vihkan sünnipäevi. enda omi :D

olen vana, vana nagu kana.
aitäh kõik sõberiid

No comments: