Pages

Saturday, July 30, 2011

my memory is lost!

 

no ma ei saa enam endast aru. mul on ikka korralikud mälulüngad tekkinud see suvi.
lausa masendav kui palju asju ma kahe nädala jooksul unustanud olen.
nagu selline sündmuste kronoloogia on mul täitsa sassis. see pole üldse tore.
aga meenutagem siis andu.
teisipäeva õhtul siis, et olin koju jõudnud. palmik helistas ja nad vineyardi'katega tulid sauele.
ja siis danny ja maggi tuli ka linnast ning siis tšillisime, nijaaa, kossu ja fun fun ööni :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
siis kolmapäeval. maggi oli jätnud oma ratta sauele.
läksin rongiga linna. rattaga nõmmele ja siis sealt vanavanemate poolt läbi ja siis jannsenisse
maggi poole. olin seal veidi ja siis läksime maggiga linna poole. poest läbi ja danny jätsika olime 
veidi ja siis seidi ja palmik olid ka seal ja siis kärri ka.
läksime kärri ja maggiga olli poole. tegime ka ühe vidjo mida ma ka varsti sheerin.
ja siis ollis oli suvelaagri bändikas ja bäkilauljatega proov ja see oli üli awsom, sest see kõik
läheb Jumala auks, see shout tuleb võimas!!!!!111
siis peale seda läksime jätsikate poole jälle, danny ja elise lõpetasid, tegime veidi pilte ja
hessist läbi ja dannyga läksime rongile ja sauele.



neljapäev olin isaga väänas tööl, paar väikest mudilast olid mul terve päev sabas ja mulisesid ja 
küsisid ikka mida ma olen juba teinud oma 18 aasta jooksul. algul küll tüütas aga siis kui
tagasi vaatasin siis nad pakkusid mulle päris palju seltsi :D
sain isa autoga ka terve päev sõita, jejejjeje
peakski need load lõpuks ära tegema..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
täna rongiga linna, ratas kaasas. danny putka poole.
seal mingi usa'kaga talkisime ja siis mailis tuli ja siis tuigerdasime.
ja siis olli. päris tore oli. viimane noortekas siiski enne suvelaagrit!!!!11
ja siis peale seda sireti sünnale taaveti ja cätuga. teepeal ikka tuli väike äpardus ka ette ;D
ja siis jõgisool oli väike istumine. tore tore oli :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sorry kui olen teid selle mulaga üle koormanud.
ma lihtsalt pidin enda jaoks praegu kirjutama, kuna mul muidu lihtsalt läheks kõik meelest
ära. praegu niigi palju suvelaagri asjadega tegelenud. nii palju asju veel siin mõned päevad
enne laagrit teha, crazyyyyyy.. aga see-eest tuleb JUMALA võimas! jah, JUMALA.. :)

2 comments:

nete said...

Veidi tervislikku toitu, sooja toitu, rohkem rohelist - ja usu mind nii mälu kui nahk paranevad tunduvalt! ;)

Aga väga tubli ja stiilne endiselt! :)

andreas vinkel said...

emm.. heh :D et jh, tänks :)
sa oled ka super tubli nete!