Pages

Friday, July 22, 2011

hot time to lose things and be glad!


tere! olen toreda nädalakese siia sisse lasknud. 
lihtsalt pole jõudnud, kõik õhtud, need on niii toredad olnud va. üks õhtu, mis oli ka ülitore alguses aga
pärast see, et mu rahakott koos suure summa sularahaga ära kadus, polnud tore. aga et siis neljapäeva.
ülemine pilt siis räägib neljapäeva õhtust.
cätu ja mailisega läksime välja ja siis käisime ringi, läksime dannyle raudteejaama vastu ja siis
olerexist läbi ja veetsime mõnna õhtu niisama koos olles ja tšillides, coolio bro and sisters!!

 

reedel siis oli nagu ikka noorteks, muideks väga väga hea noortekas, markus vardja sobib
ka super hästi õhtujuhiks! paljupalju siblimist oli ka aga kõik tuli vinge!!!! ja siis palmiku rattaga
panime danny jätsiputka poole, olime seal, seal ka palju muud olli rahvast, siis saime kärriga
metro plaza hoonesse, jaiiiii! :D
ja siis palmikuga jooksime rongi poole ja ma kaotasin rahakoti ära!!!!!!!11 ?(/=(/%&("¤(&"%¤(#!"#
aga enam see polegi nii hull, ma näen, et Jumal on seda olukorda enda kasuks kasutanud ja mind
mega palju õpetanud selle kaudu, ma üleüldse olen niiiiiiiiiiiiiiii palju asju kaodanud see nädal, 
elektroonilisi asju lõhkunud, maha pillanud ja peaaegu ära kaodanud. ka ühe jalanõu suutsin
ma algul ära kaotada aga siis leidsime ikka selle üles.



ja siis laupäev, päeval oli igav.. õhtul aga tuli palmik sauele ja seidi ka  ja veidi niisama
võrku ja siis õhtul tuli danny rongilt ja läksime seidi pooole..
sõime muffineid neljakes.
siis hellasime joonasele ja otsustasime öösel sõita sakku.
võtsime asjad ja danny, palmiku, seidi ja (Joonas oli juba sauele jõudnud tänu meie jukerdamisele:D)
läksime siis saku poole. tore õhtu oli. tšillisime ja rääkisime ja olime väga mõtekalt :) toretoretore.


siis nüüd oli nii, et
perega sõitsime lõuna-eesti pühapäeval.
olime palojärve ääres, üli soe oli. siis järgmine päev pühajärve spa-hotelli.
seal oli ka üliilus järv, käisime otepää seikluspargis. 
käisin isegi rakulkal ära ja pean mainima, et oli üli vinge!!!!!!!!! ;D
ja siis paljupalju perega koos olemist!
sõitsime kanuud ka mingi kolmapäeval ja pääris märjaks saime kõik.
bowlingut tegime ka mingi õhtu.

 

neljapäeval siis olime perega pärnus ja sealt ma läksin bussile, kus oli mingi 36 kraadi sees
ja ma pidin ära surema.. siis tallinnas tagasi ja palmikuga sain jälle kokku ja mõtlesime, et peaks
minema ujuma, kuna väljas oli eile mingi 33 kraadi ;D ja siis tema poole, ootasime joonase ja 
danny ära ja siis sauele, seidi peale ja panime asjad kokku ja kohe kohe VÄÄÄÄÄÄNA poole!

käisime läbi ka minu vanast kodust ja värki ja vägagi tore autosõit oli :D
ja siis olimegi vääna rannas, ujusime, unustasime võrgupalli maha aga kaamera oli kaasas
ja seega ma kuhjan teid üle piltidega!!!!!1111


 meie kolme vahel on tunda aurat!






ma üleüldse avastan, et me viis oleme pidevalt ninapidi koos ja mulle see meeldib.
meil on tore alati!
ps! tehke võimalikult palju asju koos sõpradega kuna varsti tuleb teil see iga kus te enam
ei viitsi sellist kängi kokku ajada. muutute vanaks noh :D
igatahes tulime siis peale vinget randa minu poole, vaatasime telkut ja paroodiaid
ning lõpuks mingi kella kolmeks olid kõik läinud!

ma leian, et see nädal aega mis on olnud, on mind mega palju muutnud ja mõjutanud.
need neli sõpra, need kaduma läinud asjad on mulle kohutavalt palju kasuks tulnud.
tean, et Jumal tahab mulle midagi öelda ja ma usun, et ma olen selleks valmis.. vist.
aga see, et mul rahakott kadus on vägagi mulle kasuks tulnud,
see on ju siiski nii materiaalne asi, asi mis kunagi enivei kaob ja ma ei tohiks jääda
seda taga nuuksuma või igatsema..
ja mul on ólnud parimad päevad pere ja nende sõpradega!
ma olen kõige eest tänulik Jumalale, sest tema on selle kõik mulle kinkinud!

No comments: